Leadfeederin ominaisuudet

Tehosta Leadfeederin avulla myyntiäsi, tarvitset vain Google Analyticsin

Mitä Leadfeeder tekee?

Leadfeeder on kätevä verkossa toimiva työkalu, jonka avulla näet mitkä firmat käyvät kotisivuillasi ja mitä ne siellä tekevät. Voit käyttää tätä tietoa hyväksesi myynnissä ja olla yhteydessä potentiaalisiin asiakkaisiin juuri silloin kun he ovat kiinnostuneita palveluistasi.

Leadfeeder hakee kaikki tietonsa Google Analyticsin APIa hyödyntäen, joten se ei vaadi mitään muutoksia kotisivuillesi vaan se on erittäin helppo, nopea ja huomaamaton ottaa käyttöön. Tarvitse sivuillesi vain ilmaisen Google Analytics seurantapalvelun, jonka voit ottaa käyttöön täältä.

Kun otat Leadfeederin käyttöön, näet mitkä firmat vierailevat kotisivuillasi ja mitä sivuja he lukevat. Saat halutessasi päivittäin listan mielenkiintoisimmista kävijöistä sähköpostiin ja voit viedä parhaat liidit CRM-järjestelmääsi myyjien käsiteltäväksi. Vaihtoehtoisesti liidit voi lähettää lähettää myyjille sähköpostilla.

Mutta eikös samat tiedot saa Google Analyticsistä?

Ikävä kyllä ei. Google Analytics on erinomainen työkalu markkinointitoimenpiteiden mittaamiseen ja käyttäjämassojen seurantaan. Google Analyticsiä ei ole suunniteltu myynnin käyttöön eikä sieltä saa helposti tietoa yksittäisistä kävijöistä. Myyntiä kiinnostaa mitkä firmat käyvät sivuilla ja mitä ne siellä tekevät. Myyjät haluavat nämä tiedot helposti esiin ja mieluiten suoraan omaan sähköpostiin tai CRM-järjestelmään. Google Analytics pystyy näyttämään listan yrityksiä jotka ovat käyneet sivuilla, mutta suurin osa näistä on Internet-operaattoreita. Leadfeeder suodattaa operaattorit pois automaattisesti. Google Analyticsissä ei voi myöskään klikata yksittäistä kävijää ja nähdä mitä se on sivuilla tehnyt. Näiden puutteiden ratkaisemiseksi rakensimme Leadfeederin.

Lista vierailleista yrityksistä

Lista vierailleista yrityksistä

Näet listan yrityksistä jotka vierailivat verkkosivuillasi. Poistamme listasta automaattisesti Internet-operaattorit ja kotikäyttäjät jotta jäljelle jäävä lista olisi mahdollisimman laadukas.

Vierailujen yksityiskohdat

Vierailujen yksityiskohdat

Mitä kukin firma teki kotisivuilla? Näet Leadfeederissä kunkin firman jokaisen käynnin verkkosivuillasi sivu sivulta ja näet miten ja millä hakusanoilla he saapuivat sivuille. Näin myyjät tietävät mitä asiakas oli etsimässä.

Liidien organisointi

Liidien organisointi

Voit merkata tietyt liidit tiettyjen myyjien käsiteltäväksi, lähettää liidejä sähköpostilla sekä luokitella ja jättää kommentteja liideihin.

Määritä kriteerit hyville liideille

Määritä kriteerit hyville liideille

Kaikki verkkosivujen kävijät eivät ole potentiaalisia asiakkaita. Leadfeederissä voit määrittää mitä kävijän on pitänyt tehdä jotta se näkyisi liidilistalla. Voit esimerkiksi määrittää että kävijän on täytynyt ladata useita sivuja sekä käydä tietyllä sivulla. Käytössäsi on kymmeniä eri kriteereitä laadun määrittämiseen.

Helppo käyttöönotto Google Analyticsin avulla

Helppo käyttöönotto Google Analyticsin avulla

Leadfeeder saa tietonsa Google Analyticsistäsi, joten sen käyttöönotto ei vaadi muutoksia tai asennusta verkkosivuillesi. Käyttöönoton yhteydessä annat vain Leadfeederille oikeuden lukea Google Analyticsiä. Jos haluat tietää onko sinulla jo Google Analytics, katso ohjeet täältä.

Vie liidit CRM-järjestelmääsi Vie liidit CRM-järjestelmääsi

Vie liidit CRM-järjestelmääsi

Voit yhdistää Leadfeederin Pipedrive tai webCRM järjestelmään, jolloin näet mitkä liidit sinulla jo on CRM:ssä ja voit viedä liidejä CRM:ään helposti. Rakennamme jatkossa tukea myös muille CRM-järjestelmille..

Aloita liidien hankkiminen nyt

Rekisteröidy ja ota Leadfeeder käyttöön. Palveluamme käyttää jo tuhannet yritykset myyntinsä tehostamiseen.


Voit käyttää Leadfeeder Premiumia ilmaiseksi 30 päivän ajan.